Samsung Galaxy Ace 2

Cześć! Na początku chciałabym Was przeprosić, że nie dodałam wczoraj postu. Niestety przez ten wiatr co chwilę zrywało mi połączenie z internetem. Chciałabym również bardzo podziękować za ponad 60 obserwacji w 13 dni. Jesteście wspaniali!

Cukierkowa77 poprosiła bym oceniła Samsunga Galaxy Ace 2.

Wymiary to : 118,3 x 62,2 x 10,5 mm, a waga to 122g. Nie jest to duży telefon.
Jego wyświetlacz o przekątnej 3,8 cala (rozdzielczość to 480x800 pikseli) jest wyraźny i czytelny. Jak na tą cenę nie można narzekać. W RTV//EURO//AGD kosztuje trochę ponad 500 zł, więc nie można się czepiać.
Muszę przyznać, że bardzo ładnie wygląda.
768 MB pamięci RAM starcza na pobranie kilku gier lub aplikacji. W dodatku telefon pracuje na 2-rdzeniowym procesorze 800 MHz. Aparat o matrycy 5 MPX nie jest fantastyczny, ale najgorszy też nie jest. Plusem jest to, że ma lampę błyskową oraz autofocus'a (ustawienie ostrości w aparacie). Również nagrywane filmy są dość dobrej jakości. Warto dodać, że maksymalna rozdzielczość nagrywania wideo 1280x720 pikseli. Ma kamerkę do np. wideorozmów lub do robienia zdjęć jednak nie jest ona wysokiej jakości.
Smartfon ma Androida 2.3.Bateria ma pojemność 1500 mAh. Według danych producenta ma wytrzymać w czasie rozmów do 980 minut, a w czasie czuwania do 670 godzin. Jednak jak w każdym smartfonie te dane mogą się różnić.
Samsung Galaxy Ace 2 jest wyposażony w interfejs TouchWiz 4.0.

Jak na tą cenę jest naprawdę dobry. Mogę go polecić każdemu kto się zastanawiał nad zakupem.
A Wy co sądzicie o tym telefonie?




Share this:

CONVERSATION

30 komentarze:

  1. Ogólnie lubię Samsungy, a zwłaszcza Galaxy, sama jestem posiadaczką jednego z nich :)
    Może ocenisz w następnym poście Samsunga Galaxy Mini? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog, można sie dużo dowiedzieć :D
    Obserwujemy?
    http://wiku-wiiku.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog :)
    Obserwujemy ?
    http://fashionneverenough.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog xDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny blog, będę tu często zaglądać ;)
    Obserwuję
    http://anamarafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny telefon :)
    Mogłabym prosić o poklikanie w banery szczególnie OASAP?
    Właśnie staram się o współpracę z nimi :)
    sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój blog przypadł mi do gustu więc może obserwacja za obserwację?:*

    http://paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Telefon wydaje się ciekawy. :) Może będę go kiedyś miała w swoim posiadaniu. :)
    Zapraszam do mnie i jak Ci się spodoba to do obserwacji.
    Odwdzięczam się. :)
    http://pati-lewa-belieber.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuje w ramach - obserwacja = obserwacja :)
    Teraz twoja kolej ;) Świetny blog :)

    http://tami-tamiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjna recenzja!!!
    dołączyłyśmy do grona Twoich obserwatorów.
    super blog, będziemy tu chętnie wracać!!!
    zapraszamy także do siebie,
    będzie nam bardzo miło, jeśli również dołączysz do grona naszych obserwatorów!
    pozdrawiamy ;)

    Alicja i Magda

    P.S. Zapraszamy na Mikołajkowy konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już obserwuję, teraz ty :D

    hurt-others.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już obserwuję ;-)
    /hippienika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny blog ;) Ciekawie piszesz <3
    + Zaproponowałaś na moim blogu wspólną obserwację . Ja się zgadzam i już obserwuję ;* Twoja kolej ^^

    http://tola-tola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. No no ciekawe opinie telefonów :)
    Mam prośbę ocenisz Samsung Galaxy Trend ???
    Bloga polecę znajomym którzy chcą kupic tele :) A ja też chętnie poczytam :)
    Pozdrawiam Kami
    http://smiej-sie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proponowałaś wspólną obserwację :)
      Ja już :)

      Usuń
  15. Świetny post :)
    Mój kolega z klasy ma ten telefon już od ok. trzech lat i nie było z nim żadnych problemów :)

    Co powiesz na wspólną obserwację ? Bardzo podoba mi się Twój blog :3
    http://by-lolka.blogspot.com/

    Przy okazji proszę o "klik" w baner do sklepu Sheinside u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja siostra miała taki :D
    Fajny blog.. Na pewno pomocny :)
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekam na recenzje Iphona :D
    Obserwujemy ? Jak tak to zacznij u mnie i napisz w komentarzu, a ja na 100% sie odwdzięcze :D
    by-julqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. wow pierwszy raz trafiam na tak oryginalnego bloga z recenzjami.. telefonów ;-)
    na pewno będę cześciej zagladać ;-)
    zapraszam do mnie i do wzajemnej obserwacji
    buziaki !!!
    http://neffii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za komentarz ja już też obserwuję:D
    by-julqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. moja koleżanka ma ten telefon, nawet fajne, ale czasami się ścina xd
    Zapraszam : unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. zastanawiałam się nad nim, jednak wybrałam w końcu Sony Xperia Tipo :P

    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obserwuję, ale Twojego dodania u nas chyba nie zaliczyło bo nie wyświetla, sprawdź proszę:)

      Usuń
  22. ja włąśnie na święta chciałabym jakiś z androidem :D czekam na więcej propozycji :D
    może wspólna obserwacja ?? daj mi znać :)
    i byłabym bardzo wdzięczna gdybyś kliknęła w linki persunmall u mnie na blogu :)
    pozdrawiam!
    DOMINIKALICIOUS

    OdpowiedzUsuń
  23. Znam, osobiście moim ideałem jest Samsung Galaxy S IV, zawsze byłam wierna Samsungom :)
    Dołączam do Twoich obserwatorów, zapraszam do mnie
    http://mademoisellepatrizia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgadzam się na obserwację. Sama mam Galaxy Ace 2 i jestem zadowolona. RAMu starcza mi na 54 aplikacji! W moim dawnym telefonie (Galaxy Mini) starczało może na 10. Pozdrawiam. alesinsane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Znam , mam taki sam telefon , jest fajny , mi odpowiada , zawsze byłam wierna samsungom + Fajnie piszesz , Naprawdę blog godny polecenia .Proszę o recenzje iphona , planuję zakup
    Pozdrawiam zwierzakib.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam ten tel i byłam z niego zadowolona miałam również zwykłego ace i też był spoko :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie miałam pojęcia, że wyszedł Ace 2. Zawsze myślałam, że jest tylko jeden jedyny Ace, mój stary Ace, a tu proszę :D
    http://juliesliars.blogspot.com/
    Obserwujemy? :>

    OdpowiedzUsuń
  28. Ogólnie smartfony z serii Galaxy to jedna z najlepszych serii marki Samsung. Fajne jest w niej to, że modele z tej serii są bardzo zróżnicowane, jeśli chodzi o parametry i cenę, dzięki czemu bez problemu można znaleźć model dla siebie optymalny.

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje.
♥ Gdy dodajesz komentarz fajnie by było gdybyś zostawił link do swojego bloga.
♥ Akceptuję obserwację za obserwację.
♥ Masz pytanie, prośbę lub jakieś zastrzeżenie? Pisz na e-mail / GG : wiktoria30-12@gazeta.pl / 22589452
♥ Masz pomysł na kolejną recenzje? Pisz w komentarzu.
♥ Proszę o niekopiowanie treści bloga.